نوشته شده توسط : rayka.design

غرفه سازی نمایشگاهی

غرفه های نمایشگاهی متعددی در نمایشگاه ها وجود دارد که هر کدام با طراحی زیبا و متفاوتی با هدفی خاص ایجاد شده اند. شرکت های تجاری با برآورد قیمت غرفه سازی نمایشگاهی شروع به طراحی غرفه نمایشگاهی خود می کنند تا باعث جذب بیشتر مشتری شوند و در آخر به هدف خود برسند. اگر شما قصد دارید که غرفه خود را در نمایشگاه طراحی کنید و بدانید که عوامل موثر بر قیمت غرفه سازی نمایشگاهی چیست با رایکا همراه باشید. 

 

طراحی غرفه نمایشگاهی

با طراحی غرفه نمایشگاهی خود در نمایشگاه ها می ‌توانید به جذب مشتری بیشتری بپردازید و تبلیغات گسترده ای انجام دهید و در نهایت به هدف خود برسید. این طراحی باید به گونه ای باشد که هزینه زیادی در بر نداشته باشد و باعث ضرر و زیان نشود. در ادامه بیشتر به این موضوع پرداخته‌ایم.
طراحی غرفه نمایشگاهی به وسیله طراح متخصص
هنگامی که به این نتیجه رسیدید که می خواهید برای غرفه خود طرحی زیبا را پیاده سازی کنید، آن را به کارشناس طراحی غرفه بسپارید. شما می توانید طرح هایی را که در ذهن خود دارید و به نظر شما زیبا است را به وی پیشنهاد دهید. سپس طراح آن را به بهترین نحو انجام می دهد و در آخر غرفه کارآمد و جذاب را برای شما طراحی می کند. پس از این که فضای مورد نظر خود را اجاره کردید با طراح قرارداد امضا کنید.

قیمت غرفه سازی نمایشگاهی

از بودجه ای که برای شرکت در نمایشگاه در اختیار دارید حدود ۲۵ درصد را برای اجاره مکان غرفه  و همچنینی اجاره تجهیزات نمایشگاهی باید اختصاص دهید. پس از آن به فکر طراحی غرفه نمایشگاهی باشید. طراح با توجه به این که غرفه در چه قسمتی از نمایشگاه قرار گرفته است، شروع به طراحی می کند به طوری که غرفه مورد نظر از سایر غرفه‌ها جدا شود و ذهن های بیشتری را تحت تاثیر خود قرار دهد. حدود ۲۵ درصد از بودجه خود را باید صرف طراحی و زیبا سازی غرفه نمایشگاهی نمایید.

 

موارد تاثیرگذار دیگر در قیمت غرفه سازی نمایشگاهی 

علاوه بر جنسی که در طراحی غرفه نمایشگاهی استفاده می شود، نورپردازی، متراژ غرفه، رنگ آمیزی و غیره نیز تاثیر زیادی در قیمت غرفه سازی نمایشگاهی دارد. نورپردازی جلوه ای زیبا و متفاوت را به قیمت غرفه سازی می دهد و باعث زیباتر شدن غرفه می شود. می توان متناسب با رنگ های به کار رفته در غرفه، از نورهای رنگی استفاده نمود و به جذابیت غرفه افزود.
یکی از عوامل مهم در جذابیت غرفه نمایشگاهی رنگ به کار رفته در غرفه می باشد که متناسب با استفاده از آن قیمت غرفه سازی نمایشگاهی تغییر می کند. مبلمان، وسایل موجود در غرفه و... باید رنگی متناسب با یکدیگر داشته باشد که باعث جذب مشتری شود و در خاطر او باقی بماند. استفاده از رنگ های گرم می تواند باعث شادابی در غرفه می شود. اما انتخاب رنگ متناسب با کالاهای عرضه شده می تواند در خاطر مشتری بماند. به عنوان مثال استفاده از رنگ ها گرم همچون قرمز و زرد برای وسایل گرمایشی و استفاده از رنگ های سرد مانند آبی برای وسایل سرمایشی می تواند جذاب باشد. موارد بالا باعث شده است که درجه بندی های گوناگونی از طراحی غرفه های نمایشگاهی داشته باشیم که متناسب با طراحی که انجام می شود هزینه خاص خود را در بر دارد و باعث تغییر قیمت غرفه سازی نمایشگاهی می شود. اگر این مصالح به درستی در کنار یکدیگر قرار نگیرند، طراحی غرفه نتیجه عکس خواهد داد. لذا با انتخاب هوشمندانه یک شرکت طراح، از اتلاف هزینه ها جلوگیری نمایید.

 

 

جهت مطالعه مقاله چه مواردی قیمت غرفه سازی نمایشگاه را تعیین می کند به طور کامل می توانید به وب سایت رسمی غرفه سازی رایکا rayka.design مراجعه نمایید .

 



:: برچسب‌ها: غرفه آرایی, غرفه سازی, قیمت غرفه سازی, قیمت غرفه سازی نمایشگاهی, غرفه سازی نمایشگاهی, اجاره تجهیزات نمایشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rayka.design

اهمیت غرفه سازی بر کسب و کار

امروزه غرفه سازی اهمیت زیادی در کسب و کارها دارد. هر فروشنده ای برای ارائه محصولات خود نیازمند داشتن یک غرفه نمایشگاهی متناسب با محصولات خود می باشد که هم طراحی مناسبی از نظر جذب مشتری داشته باشد و هم هویت محصولات را به شکل درستی نشان دهد. بنابراین در عرصه معرفی، تبلیغات و فروش یک محصول در غرفه نمایشگاهی می بایست صاحبان کسب و کار نهایت تلاش خود را بکار بگیرند تا بتوانند بر رقبای خود پیشی گرفته و بازدید کننده بیشتری را به سمت غرفه های خود روانه کنند.
به عنوان مثال در طراحی غرفه نمایشگاهی شناختن قوانین مربوط به رنگ ها تاثیر بسزایی در زیبایی غرفه آرایی شما خواهد داشت. ترکیب مناسب رنگ ها را می توانید متناسب با نوع فعالیت و یا برند خود به کار ببرید، استفاده از رنگ های گرم و تیره به زیبایی بیشتر غرفه های نمایشگاهی می افزاید. بعلاوه می توانید برای جدا کردن غرفه خود از مسیرهای ارتباطی از دیوارهای مشبک استفاده کنید.

نقش غرفه سازی نمایشگاهی در فروش محصول

غرفه سازی نمایشگاهی در تجارت و کسب و کار نقش مهمی دارد. شرکت غرفه سازی رایکا با ساخت غرفه نمایشگاهی زیبا با قیمت و هزینه مناسب علاوه بر این که تصویری از نوع محصول و رشته تخصصی شما بیان می کند، از جهت بازاریابی و فروش نیز حائز اهمیت است. این بدین معنی است که شما محصول و کالای خود را بدون واسطه به بازدید کننده خود نشان می دهید و مخاطب را با واقعیت و محتوای محصول خود آشنا می کنید. در این راستا صداقت کلام فروشنده و بانی غرفه نمایشگاهی تاثیر بسزایی در ذهن مشتری خواهد داشت. بنابراین، ایجاد حس اعتماد برای مشتری بزرگترین دستاورد از برگزاری غرفه نمایشگاهی خواهد بود. حال یک غرفه زیبا و جذاب می تواند به جذب مشتری و معرفی محصول کمک کند.

 

مزیت غرفه سازی نمایشگاهی

ساخت و اجرای غرفه زیبای نمایشگاهی با طراحی مناسب می تواند سبب رونق کسب و کار صاحبان شرکت باشد. این مزیت ها شامل سود بیشتر در کوتاه مدت و یا تبلیغات می شوند. مهمترین مزایای غرفه سازی نمایشگاهی عبارتند از:
1- جذب مشتری و رونق کسب و کار
2- ارائه محصولات تولیدی و یا خدمات به بهترین شکل
3- نوعی تبلیغات غیر مستقیم برای کیفیت محصولات
4- پذیرایی مناسب از بازدید کنندگان
5- چشمگیر شدن غرفه نمایشگاهی با طراحی و دیزاین مناسب
 6- بستن قراردادهای جدید با شرکت های بزرگ و مطرح شدن و کسب سود بیشتر

 

جایگاه غرفه های تجاری در نمایشگاه ها

امروزه شرکت در نمایشگاه های مختلف و داشتن غرفه نمایشگاهی یک فرصت سازنده برای رونق بخشیدن به کسب و کار و معرفی محصولات می باشد. شیوه های جذب مشتری و تلاش برای معرفی مناسب محصولات عرضه شده تاثیر بسیاری در رشد و پیشرفت دارد. یکی از مهمترین شیوه ها برای جذب مشتری و کسب سود بالاتر توجه به بخش غرفه سازی نمایشگاهی است. یک غرفه جذاب، شیک و متناسب با نوع کار شما موجب توقف مشتری و مشاهده کالاها و محصولات شما می شود. در کنار چیدمان وسایل خود شما باید تجهیزات مناسب غرفه نمایشگاهی خود را داشته باشید که با اجاره تجهیزات نمایشگاهی زیبا از شرکت غرفه سازی رایکا می توانید این تجهیزات را تامین نمایید . غرفه های نمایشگاهی علاوه بر عرضه محصولات فرصت مناسبی برای آشنایی با همفکران اقتصادی، ارتباط مستقیم با مشتریان و برآورد نیاز آنها می باشد. با طراحی غرفه سازی نمایشگاهی و اجرای آن می توانید مشتریان زیادی جذب کنید و به محصولات خود اعتبار و هویت ببخشید.

 

هدف از شرکت در نمایشگاه و داشتن غرفه نمایشگاهی

هدف اصلی از شرکت در هر نمایشگاهی چه در کوتاه مدت  و یا بلند مدت افزایش فروش تولیدات یا خدمات است. گاهی نیز اهداف دیگری مانند مقاصد سیاسی و فرهنگی نیز برای برگزاری یک غرفه نمایشگاهی وجود دارد. به هر حال برپایی یک غرفه نمایشگاهی با اصول مناسب و موفق می تواند زمینه را برای گسترش سیاسی و فرهنگی و اقتصادی فراهم آورد. اگر می خواهید که کالای شما در نمایشگاه زودتر به فروش برسد بهتر است در نمایشگاه های تخصصی شرکت نمایید یا خود اقدام به برگزاری نمایشگاه اختصاصی کنید.

 

جهت مطالعه مقاله تاثیر غرفه سازی نمایشگاهی بر تجارت چگونه است به طور کامل می توانید به وب سایت رسمی غرفه سازی رایکا rayka.design مراجعه نمایید .

 



:: برچسب‌ها: غرفه آرایی, قیمت غرفه سازی, غرفه سازی نمایشگاهی, مزایای غرفه سازی نمایشگاهی, ساخت غرفه نمایشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rayka.design

قوانین و شرایط غرفه سازی نمایشگاهی

یکی از فعالیت های بسیار مهم در جهت گسترش فروش و معرفی هرچه بهتر یک برند تبلیغات است. تبلیغات به شکل های متنوعی صورت می گیرد که در سطح کلان می توان به مواردی مانند غرفه سازی نمایشگاهی اشاره کرد. غرفه سازی نمایشگاهی که به دنبال حضور در نمایشگاه های مختلف اتفاق می افتد؛ به معنی معرفی برند در حجم زیادی از بازدید کنندگان است که می تواند محبوبیت برند را افزایش داده و به بهترین شکل به معرفی کالا و خدمات بپردازد. در ادامه به ضوابط حاکم بر غرفه سازی نمایشگاهی می پردازیم که باید به آنها توجه کنید. قوانین غرفه سازی یکی از اصولی است که شرکت های غرفه سازی در تهران و ایران باید به آن بپردازند.

قوانین غرفه سازی نمایشگاهی در بخش ساخت و ساز غرفه ها 

 قوانین غرفه سازی در این بند تماما مربوط به  فرایند ساخت و ساز غرفه  و تامین نیاز های اولیه ی فضا جهت برپایی غرفه است.كه شامل موارد زیر می شود:
١. غرفه سازی نمایشگاهی( شامل ساخت و پیاده سازی ) بدون دریافت  تاییدیه ستاد برگزاری امكان پذیر نخواهد بود؛  پس مسئولین برپایی غرفه باید در جهت دریافت آن اقدام كنند.
٢. مجوز ساخت و ساز حداكثر تا ١٠روز قبل از برگزاری نمایشگاه صادر می شود و بعد از این زمان امكان صدور آن وجود نخواهد داشت.
 3. تا ١٨ روز قبل از برپایی نمایشگاه شركت ها فرصت دارند تا آماده سازی،چیدمان كالاها  و تخلیه ی اقلام اضافی از سالن را انجام دهند در غیر این صورت  حراست نمایشگاه اقدام به بستن غرفه خواهد كرد.
 4. تمام فعالیت های  فنی شامل تراشكاری، جوشكاری، سنباده زنی و غیره باید حداكثر تا 2 شب قبل از برگزاری نمایشگاه به اتمام برسد.
 5.غرفه ها در ابعاد مختلف ارائه می شوند:
غرفه های پیش ساخته همراه با تجهیزات ١٢متر مربع
غرفه های خودساز برای شركت های داخلی. ٢٤متر مربع 
غرفه خودساز برای شركت های بین المللی. ١٨ متر مربع 
غرفه های فضای باز حداکثر تا ٣٠متر مربع 
 6.غرفه های خودساز تنها زمین (فضا) را از اداره برگزاری دریافت می كنند و تهیه سایر اجاره تجهیزات نمایشگاهی لازم جهت برپایی غرفه به عهده خود آنها خواهد بود؛ اینگونه شركت ها باید شركت پیمانكار استخدامی برای غرفه سازی نمایشگاهی را با قیمت مناسب نهایتا تا ٣٠روز قبل از افتتاحیه به مسئولین نمایشگاه معرفی كنند.

 

قوانین غرفه سازی نمایشگاهی در بخش طراحی و واگذاری غرفه 

١. فرایند انتخاب محل هر شركت و غرفه اعطایی به شركت كنندگان تماما توسط مسئولین برگزاری انجام می شود.
٢. مطابق قوانین شركت برگزار كننده باید ٣روز قبل از افتتاحیه نمایشگاه غرفه را در اختیار شركت كنندگان قرار دهد.
3. واگذاری غرفه به دیگر شركتها، عدم رعایت حریم غرفه ها، ورود هرگونه وسیله نقلیه برای تخلیه بار در داخل فضای سالن از جمله مواردی است كه مشمول جریمه شده و باید از جانب شركت مربوطه پرداخت شود.
4. در صورت تغییر نظر درباره نوع غرفه اعم از پیش ساخته یا مواردی از این قبیل حداكثر تا ١٠ روز قبل از افتتاحیه می توانید اقدام به تغییر نوع غرفه و دریافت مجوز لازم کنید.

 

قوانین غرفه سازی نمایشگاهی در بخش تحویل غرفه

غرفه سازی نمایشگاهی در بخش تخلیه کالا و تحویل محل غرفه دارای ضوابط سخت گیرانه تری است که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم: 
١. تخلیه غرفه ها باید حداكثر در مدت ٢ روز به پایان برسد؛ البته توجه داشته باشید كه فرایند تخلیه و تحویل یک روز بعد از اختتامیه نمایشگاه آغاز می شود.
٢. پس از بازگشایی درهای نمایشگاه به منظور تخلیه مسئولین برگزاری هیچگونه مسئولیتی راجع به كالاهای موجود در غرفه ها تقبل نخواهند كرد ؛پس در اولین فرصت اقدام به تخلیه غرفه كرده و یا فردی را برای محافظت از كالاها در غرفه بگذارید.
 3. در صورت عدم پرداخت هزینه های مربوطه مانند:اجاره بهای غرفه، هزینه برق اضافی،تجهیزات اضافی و…اجازه خروج كالا را از نمایشگاه نخواهید داشت. به علاوه در صورت عدم تخلیه به موقع، کالا به انبار فرستاده شده و علاوه بر پرداخت هزینه حمل و نقل و نگهداری مسئولیت هرگونه آسیب وارده به كالا به عهده خودتان است.

 

قوانین طراحی مهم در غرفه سازی نمایشگاهی 

جدای قوانین حقوقی حاکم بر غرفه سازی نمایشگاهی، به منظور اثر گذاری هرچه بیشتر فضا اعمال برخی قوانین غرفه آرایی در فرایند طراحی بسیار توصیه می شود:       
١.استفاده مناسب از رنگ ها: غرفه سازی نمایشگاهی باید به گونه ای صورت گیرد كه بتواند  بیننده را به خود جلب و در عین حال پیام درستی  را از كالای مورد نظر به مخاطب ارائه دهد.
٢.نورپردازی: استفاده از نور از  آیتم های مرسوم در غرفه سازی نمایشگاهی است. با استفاده از نور از جهات مختلف یا به مقادیر متفاوت می توان غرفه را از فضای قرار گرفته در آن متمایز كرد  و در عین ایجاد حس خوب برای مخاطب به معرفی برند یا كالا و خدمات ارائه شده پرداخت .در نورپردازی استفاده از نورهایی با رنگ های مختلف به دلیل گمراه شدن بازدید كننده در بازدید از غرفه توصیه نمی شود.
٣.تناسب: در غرفه سازی، تمامی المان ها، مصالح به كار رفته و چیدمان باید با كالا یا خدمت معرفی شده تناسب داشته باشد از طرفی باید ذهنیت مسئول غرفه را به بهترین شكل نمایان كند ؛به همین جهت اغلب توصیه می شود از یك طراح زبده  برای طراحی غرفه بهره بگیرید.

 

جهت مطالعه تمام قوانین و شرایطی كه باید درباره غرفه سازی نمایشگاهی بدانید می توانید به وب سایت رسمی غرفه سازی رایکا rayka.design مراجعه نمایید.



:: برچسب‌ها: غرفه آرایی, غرفه سازی نمایشگاهی, قیمت غرفه سازی نمایشگاهی, اجاره تجهیزات نمایشگاهی, قوانین غرفه سازی ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rayka.design

نمایشگاه ها با هدف نمایش تفکرات افراد و ایجاد رابطه بین گروه های مختلف برپا می شوند. افرادی که قصد فروش و یا ارائه ی خدمات در زمینه های مختلف را دارند غرفه هایی در نمایشگاه های مربوطه اجاره می کنند. برای آماده سازی غرفه نمایشگاهی لوازم و تجهیزات نمایشگاهی مورد نیاز است. 
مطمئنا تا به حال از نمایشگاه های مختلف بازدید کرده اید. نمایشگاه داخلی، خارجی و بین المللی با هدف به اشتراک قرار دادن تفکرات و ایده های افراد و ایجاد کسب و کارهای جدید ایجاد می شوند در واقع نمایشگاه برای ایجاد ارتباط بین خریدار و فروشنده، خدمات گیرنده و خدمات دهنده و.... برپا می شوند.در نمایشگاه افرادی با اجاره ی غرفه نمایشگاهی به دنبال نمایش گذاشتن محصولات و خدمات خود هستند. 

لوازم و تجهیزات نمایشگاهی

همان طور که گفته شد افراد با هدف های مختلف مانند فروش محصولات، ارائه ی خدمات، جذب سرمایه گذار و... غرفه هایی را در نمایشگاه مربوط به حیطه ی کسب و کار خود اجاره می کنند. برای آماده سازی غرفه سازی نمایشگاهی نیاز به لوازم و تجهیزات نمایشگاهی است تا کالا و خدمات مربوطه به خوبی به بازدیدکنندگان معرفی شود و بیش ترین سود از برپایی غرفه حاصل گردد. لوازم و تجهیزات نمایشگاهی انواع مختلفی دارند که فرد با توجه به شرایط و نیازهای خود شروع به خریداری و یا اجاره ی آن ها می نماید. انواع لوازم و تجهیزات نمایشگاهی با هدف ارائه ی هر چه بهتر اطلاعات به بازدیدکنندگان وجود دارند که در ادامه به آنها می پردازیم.

 

انواع لوازم و تجهیزات نمایشگاهی  

برای زیبایی غرفه و همچنین ارائه ی اطلاعات و خدمات، لوازم و تجهیزات نمایشگاهی به بازار ارائه شده اند. این تجهیزات و لوازم می توانند مربوط به پذیرایی، تبلیغات، سرمایش و گرمایش و... باشند. برای پذیرایی از بازدید کنندگان و هم چنین کارکنان غرفه علاوه بر خوراکی و نوشیدنی، نیاز به میز و صندلی نمایشگاهی دارید. علاوه بر پذیرایی برای ارائه ی اطلاعات مربوط به کالا و خدمات مورد نظرتان نیز به صندلی و مبل نیازمندید.
در صورتی که فضای غرفه ی شما بزرگ باشد می توانید از صندلی و میزهای کنفرانس استفاده نمایید. آب سرد کن، چای ساز و یخچال نمایشگاهی نیز از دیگر مواردی هستند که شما برای پذیرایی به آن ها نیاز خواهید داشت. تبلیغات محصول شما مهم ترین قسمت برای بهره مندی از غرفه نمایشگاهی است. برای این منظور می توانید از لوازم و تجهیزات نمایشگاهی مربوط به تبلیغات استفاده نمایید. نصب نمایشگر ال سی دی در غرفه و نمایش اطلاعات کالا و خدمات می تواند به جذب بازدید کننده کمک کند. همچنین می توانید از پروژکتورهای نمایشگاهی نیز بهره مند شوید. قبل از حضور در نمایشگاه کاتالوگ های تبلیغاتی خود را چاپ و آماده کنید.
این کاتالوگ ها را در روز نمایشگاه بر روی استند های مخصوص کاتالوگ قرار دهید تا بازدیدکنندگان بتوانند به راحتی از آن ها استفاده و اطلاعات مورد نظر را دریافت نمایند. برای ارائه ی اطلاعات و صحبت با بازدید کنندگان و مشتریان غرفه می توانید از میز کانتر استفاده نمایید. میز کانتر و یا میز اطلاعات برای قرار دادن فرم ها و برگه های مخصوص مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید پشت میز کانتر قرار بگیرید و به سوالات بازدید کنندگان پاسخ دهید.
از دیگر لوازم و تجهیزات نمایشگاهی می توان به تجهیزات اداری اشاره کرد. ماشین حساب، یارانه، پرینتر و... از جمله این تجهیزات است. علاوه بر موارد گفته شده وجود وسیله ی ارتباطی بین کارکنان غرفه می تواند به بهره مندی بیش تر شما از نمایشگاه کمک کند. با استفاده از وسیله ی ارتباطی می توانید با کارکنان غرفه در قسمت های مختلف نمایشگاه ارتباط داشته باشید و در صورت نیاز به هر کدام از کارکنان، به آن ها اطلاع دهید. وسایل ارتباطی شامل تلفن، بی سیم، بلندگو و... می باشد. 

 

اجاره لوازم و تجهیزات نمایشگاهی 

خرید انواع لوازم و تجهیزات نمایشگاهی مستلزم صرف هزینه ی بسیار زیادی است که هر کسی توان آن را ندارد. به همین دلیل اجاره تجهیزات نمایشگاهی و بهره مندی از آن ها در نمایشگاه طرفدار زیادی دارد. شما می توانید با صرف هزینه ی بسیار کم تری هر آن چه را که برای غرفه ی خود نیاز دارید اجاره نمایید.

 

لوازم و تجهیزات نمایشگاهی برای دکوراسیون داخلی غرفه

دکوراسیون داخلی غرفه نقش به سزایی در جذب بازدید کنندگان دارد. در دکوراسیون داخلی از رنگ های جذاب استفاده کنید. سعی کنید تا می توانید از شلوغ کردن غرفه با لوازم اضافی خودداری کنید. برای دکوراسیون داخلی غرفه می توانید از کف پوش های نرم چند بار مصرف و یا یک بار مصرف استفاده کنید. بهره گیری از قفسه، ویترین و... در دکوراسیون داخلی می تواند به نظم هر چه بیش تر غرفه کمک کند و دسترسی شما به کاتالوگ ها، فرم ها، محصولات و... را آسان تر می کند. استفاده از مبلمان چرم می تواند دکوراسیون غرفه شما را زیباتر کند. اگر به عنوان مدیر غرفه در نمایشگاه فعالیت می کنید می توانید از صندلی مدیریت استفاده نمایید. در صورتی که غرفه شما شامل بخش های مختلف است می توانید به وسیله ی پارتیشن آن ها را از یکدیگر جدا کنید و لوازم و تجهیزات نمایشگاهی هر بخش را در آن قسمت قرار دهید.

جهت مطالعه مقاله مطالبی درباره ی لوازم و تجهیزات نمایشگاهی به طور کامل می توانید به وب سایت رسمی غرفه سازی رایکا rayka.design مراجعه نمایید.

 

 



:: برچسب‌ها: غرفه سازی نمایشگاهی, لوازم و تجهیزات نمایشگاهی, اجاره تجهیزات نمایشگاهی, غرفه آرایی, قیمت غرفه سازی, ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rayka.design

امروزه اکثر کسب و کارها برای تبلیغات خود از غرفه نمایشگاهی استفاده می کنند. نحوه طراحی غرفه نمایشگاهی در میزان برند شدن نام تجاری بسیار تاثیر گذار میباشد. غرفه سازی رایکا، با رعایت اصول غرفه سازی؛ مطابق با آیین نامه اجرایی شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی جمهوری اسلامی ایران توانسته است به موفقیت های زیادی در زمینه طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی دست پیدا کند.

اهمیت طراحی غرفه نمایشگاهی

در هنگام برگزاری نمایشگاه های مختلف غرفه نمایشگاهی شما، در واقع نماینده شرکت شما می باشد، بنابراین لازم است که به طراحی آن بسیار توجه داشته باشید. می توان گفت غرفه نمایشگاهی درباره شرکت شما صحبت می کند، اگر طراحی درست و مناسبی داشته باشد، می تواند باعث موفقیت تجارت شما شود. اگر غرفه نمایشگاهی به خوبی طراحی و اجرا شود می تواند بازدیدکنندگان بیشتری را جذب کند، اهداف شما را دنبال کند، هویت نام تجاری شما را منعکس کند و در نتیجه باعث موفقیت برند شما در بین رقبای شما شود.
همانطور که می دانید مدت برگزاری نمایشگاه های مختلف و فضای برگزاری آنها بسیار محدود می باشد، از اینرو در این فضای محدود بسیاری از شرکت های بزرگ و حتی شرکت های کوچک به معرفی خدمات و محصولات خود می پردازند، بنابراین میزان رقابت برای موفقیت بسیار زیاد است، در این صورت چنانچه غرفه نمایشگاهی شما نتواند باعث جذب بازدیدکنندگان شود، فرصت بزرگی را از دست داده اید. بنابراین اگر می خواهید از این فرصت طلایی بهترین استفاده ممکن را داشته باشید، و در این فضای محدود بهترین غرفه آرایی و چیدمان را داشته باشید، بهترین کار این است که طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی خود را به افراد با تجربه و موفق در این زمینه بسپارید.
با انتخاب بهترین شرکت طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی می توانید موفقیت تجارت و برند شدن شرکت خود را تضمین کنید. مجموعه غرفه سازی رایکا یکی از بهترین و معتبرترین شرکت های طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی می باشد، این مجموعه با تجربه و با رعایت اصول طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی توانسته است، رضایت تمام مشتری های خود را جلب کند.

معرفی غرفه سازی رایکا

مجموعه مشاوره و ایده پردازی رایکا در سال 1386 فعالیت خود را در زمینه طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی، امور تبلیغاتی و دکوراسیون داخلی شروع کرد. گروه مشاوره و ایده پردازی رایکا برای جذب بازدید کنندگان و موفقیت تجارت مشتریان خود، از بهترین و جدیدترین ایده ها استفاده می کند. کادر اجرایی متخصص، باتجربه و خلاق غرفه سازی رایکا برای برطرف کردن نیازها و خواسته های مشتریان تمام تلاش خود را می کنند. این مجموعه در راستای تلاش بی وقفه و خالصانه مهندسین خود توانسته است بهترین و باکیفیت ترین کارها را با قیمتی مناسب به تمام مشتریان عرضه کند. خدمات تیم مشاوره و ایده پردازی رایکا، عضو انجمن غرفه سازان شامل: طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی، طراحی دکوراسیون داخلی و اجاره تجهیزات نمایشگاهی مختلف می باشد.

اصول غرفه سازی رایکا

شرکت طراحی و ایده پردازی رایکا با 10 سال سابقه درخشان، خدمات طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی، را با استفاده از دانش و تخصص کادر اجرایی متخصص و با تجربه در زمینه غرفه آرایی به انجام می رساند. اصول اولیه غرفه سازی برای جذب بازدیدکنندگان و برند شدن نام تجاری شرکت شما، نوآوری، خلاقیت، ایده پردازی و ایجاد ارتباط بازدیدکنندگان با فضای غرفه ها می باشد. تیم پرتلاش غرفه سازی رایکا با رعایت این اصول به شما این اطمینان را می دهد که با داشتن یک غرفه سازی ایده آل می توانید در کسب و کار خود به موفقیت برسید. برخی از مهمترین اصول غرفه سازی رایکا به شرح زیر می باشد.

مهمترین اصول غرفه سازی رایکا

1- مدت برگزاری نمایشگاه کوتاه است، بنابراین طول عمر غرفه نیز کوتاه است، به همین دلیل نباید بسیار با استحکام ساخته شود. البته باید از استحکام کافی برخوردار باشد.
2- طراح باید در هنگام طراحی غرفه نمایشگاهی، خود را جای مخاطب بگذارد و با در نظر گرفتن سلیقه مخاطبین طراحی را انجام دهد.
3- استفاده از رنگ های مناسب در میزان جذب بازدیدکنندگان بسیار موثر می باشد، بنابراین باید از رنگ های مناسب با نوع کسب و کار و هماهنگ با نوع محصولات برای طراحی استفاده شود.
4- طراح باید با توجه به نظرات کارفرما و با در نظر گرفتن نوع مخاطبین، ایده پردازی کند تا بتوانید بهترین غرفه نمایشگاهی را طراحی و اجرا کند.
5- باید به غرفه همانند یک اثر هنری نگاه کرد، خیلی از کارفرمایان به اشتباه غرفه را مانند انبار در نظر می گیرند در این صورت ممکن است مشتریان به دلیل نامناسب بود فضا، از نگاه کردن به محصولات غرفه منصرف شوند.
6- آرایش و چیدمان وسایل باید به گونه ای باشد که بازدیدکنندگان فقط به کالاهای مورد نظر توجه کنند.
7- چیدمان مبل و صندلی غرفه باید به گونه ای باشد، که بازدیدکنندگان بتوانند به راحتی در فضای غرفه رفت و آمد کنند، فضاهای خیلی شلوغ به دلیل سخت کردن مسیر رفت آمد باعث می شود که بازدیدکنندگان از تماشای تمام کالاها منصرف شوند.
8- نحوه نورپردازی غرفه تاثیر بسیار زیادی در میزان رضایت بازدیدکنندگان دارد، اگر نورپردازی غرفه مناسب و ایده آل باشد بازدیدکنندگان در نگاه اول می توانند جزئیات و تمام کالاها را با دقت ببیند و انتخاب راحت و آسانی داشته باشند.
9- یکی از فاکتورهای بسیار مهم که باعث جذب مخاطبین بیشتر می شود، توجه به نظم و زیبا سازی غرفه نمایشگاهی است.
10- یکی از مسائل بسیار مهمی که در طراحی غرفه باید به آن توجه کرد، هماهنگی طراحی غرفه با نوع محصولات می باشد. برای مثال طراحی غرفه لوازم خانگی با طراحی غرفه اسباب بازی بسیار متفاوت خواهد بود.

 جهت مطالعه مقاله بهترین طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی با رایکا به طور کامل می توانید به وب سایت رسمی غرفه سازی رایکا rayka.design مراجعه نمایید .

 

 



:: برچسب‌ها: غرفه سازی نمایشگاهی , طراحی غرفه نمایشگاهی , اجرای غرفه نمایشگاهی , غرفه آرایی نمایشگاهی , قیمت غرفه سازی ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rayka.design

ژل میکروسیلیس یا مکمل بتن نوعی افزودنی بتن اصلاح شده پیشرفته بر پایه روانسازهای بتن و الیاف پلی پروپیلن است . از ژل میکروسیلیس برای ساخت انواع بتن مانند بتن توانمند، بتن آب بند، بتن نفوذ ناپذیر و بتن بادوام استفاده می شود . اگر بخواهیم ژل میکروسیلیس را در یک جمله توضیح دهیم می توانیم بگوییم ژل میکروسیلیس در واقع همان سیستم دوده سیسیلی و فوق روان کننده بتن MTOCRETE N-510 بصورت خمیری شکل و آماده مصرف می باشد . در شرایط آب و هوایی مهاجم نظیر مناطق ساحلی و مناطق کویری نیاز به مواد افزودنی وجود دارد که بتن را نفوذ ناپذیر کند و جذب آب بتن را کاهش دهند که استفاده از ماده افزودنی ژل میکروسیلیکا یا مکمل بتن راهکار ایده آلی است . میکروسیلیس در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین مواد افزودنی های بتن معدنی شناخته می شود و با اضافه کردن بهترین ژل میکروسیلیس به مخلوط باعث کاهش نفوذ پذیری و در نتیجه باعث افزایش دوام بتن می شود.  پودر میکروسیلیس یا دوده سیلیسی یا پاور ژل با توجه به داشتن ذرات بسیار ریز و به دلیل پراکندگی آسان در فضا از نظر زیست محیطی مشکلی جدی تلقی می شود که تولید ژل های پوزولانی یا ژل میکروسیلیس به این معظلات پایان داد .

مشخصات ظاهری ژل میکروسیلیکا :

ژل میکروسیلیکا در حالت سکون ژله ای است ولی بعد از تکان دادن به صورت مایع است. رنگ ژل میکروسیلیس خاکستری رنگ است. وزن ژل میکروسیلیکا4/1کیلوگرم است. ژل میکروسیلیکا بسیار کمتر از حد مجاز استاندارد کلراید دارد. ژل میکروسیلیکا نیترات ندارد. نقطه انجماد ژل میکروسیلیکا صفر درجه سانتیگراد است. ژل میکروسیلیکا نقطه اشتعال ندارد.

از جمله خصوصیات ویژه ای که ژل میکروسیلیس MTOMIX 4500  یا مکمل بتن برای بتن ایجاد می کند نفوذناپذیر نمودن بتن است . این خاصیت به دلایل موادی که برای تولید ژل میکروسیلیس یا مکمل بتن فرموله شده اند می باشند . برای تولید ژل میکروسیلیس از مواد روانساز و مواد آب بند کننده و دوده سیلیسی و الیاف پلی پروپیلن استفاده شده است که همگی به نحوی در آب بندی، مواد آب بندی بتن و نفوذناپذیر شدن بتن نقش دارند . 

مزایا  و معایب ژل میکروسیلیس :

میکروسیلیس در بتن، دارای مزایا و معایبی است اما مشروط بر اینکه بتوان آن را بخوبی در بتن مخلوط نمود و از ماده فوق روان کننده نیز بهره گرفت و گرنه هیچ گونه مزیتی را در بر نخواهد داشت زیرا اولا نسبت آب به سیمان را به شدت بالا می برد و مقاومت و دوام را کم می کند . ثانیا بتن را از نظر کارایی با مشکل همراه می کند و آن را چسبنده می سازد و پمپ کردن را عملا غیر مقدور می سازد .

 

1.افزایش چشمگیر مقاومت هاى مکانیکى بتن

2. کاهش نفوذپذیرى بتن

3. کاهش تحرک یون کلر

4. جلوگیرى از خوردگى آرماتور در بتن هاى مسلح

ویژگی های ژل میکروسیلیس :

از جمله خصوصیات ویژه ای که ژل میکروسیلیس یا مکمل بتن برای بتن ایجاد می کند نفوذناپذیر نمودن بتن است . این خاصیت به دلایل موادی که برای تولید ژل میکروسیلیس یا مکمل بتن فرموله شده اند می باشند . برای تولید ژل میکروسیلیس از مواد روانساز و مواد آب بند کننده و دوده سیلیسی و الیاف پلی پروپیلن استفاده شده است که همگی به نحوی در آب بندی، مواد آب بندی بتن و نفوذناپذیر شدن بتن نقش دارند . با ایجاد روانی بیشتر بتن توسط روان کننده به کار برده شده در تولید ژل میکروسیلیس ذرات ریز دوده سیلیسی یا پودر میکروسیلیس و ذرات ریز بتن حرکت کرده و به سوی فضاهای خالی بین سنگدانه های درشت تر حرکت می کنند و موجب پر شدن فضای خالی بین آنها شده و به این ترتیب موجب نفوذناپذیرتر شدن و همچنین حصول مقاومت بیشتر در بتن می شوند . نفوذناپذیر نمودن بتن توسط ژل میکروسیلیس یا مکمل بتن تا حدود زیادی می تواند مانع خوردگی فولاد با آرماتور داخل بتن مسلح شود به این ترتیب که خوردگی فولاد مسلح کننده بتن مهم ترین پر هزینه ترین نوع خرابی بتن است که این خرابی عموماً‌ به دلیل نفوذ مواد مخرب کلرایدها و غیره می باشد . خواه کلرایدها از آب اقیانوس و چه از نمک های یخ زدا وارد بتن شده باشند نتیجه یکسان است . استفاده از بتن های میکروسیلیسی با بتن های سیلیسی یا بتن میکروسیلیسی در برابر حملات سولفاتی نیز از خود مقاومت نشان خواهند داد چنانچه ساختار شیمیایی سیمان پرتلند مصرفی ،‌ در حمله سولفاتی نقش دارد ، ‌اما تحقیقات نشان داده است که نسبت آب به سیمان مواد سیمانی نیز ( w/cm )  یک فاکتور بحرانی به حساب می آید . کاهش w/cm به طور موثر، نفوذپذیری بتن را کاهش می دهد . افزودن ژل میکروسیلیس یا مکمل بتن نفوذپذیری را تا حد زیادی کاهش می دهد و سبب به تاخیر انداختن بیشتر هرگونه واکنش مضر می گردد .

 

 جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید و اطلاع از انواع ژل میکروسیلیس می توانید به وب سایت کلینیک بتن ایران مراجعه نمایید و یا با شماره های زیر تماس حاصل نمایید .

www.clinicbeton.ir

021-45872

021-44604438

021-44464877

021-44549511



:: برچسب‌ها: ژل میکروسیلیس, خرید ژل میکروسیلیس, انواع ژل میکروسیلیس, قیمت ژل میکروسیلیس, میکروسیلیس ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rayka.design

گروت به ترکیبی از مواد سیمانی و آب به همراه سنگدانه و یا بدون سنگدانه است . مقدار آب موجود در این مخلوط باید به حدی زیاد باشد که که کاملا جاری شود . از گروت برای پر کردن فضاهای خالی و تخلخل‌هایی که در عناصر مختلف ساختمانی ممکن است وجود داشته باشد، استفاده می‌شود. مخلوط کردن و تهیه‌ی گروت معمولاً ساده است و اگر به مقدار خیلی زیادی مورد نیاز نباشد، در همان محل پروژه انجام می‌شود. اما اگر مقدار گروت مصرفی زیاد باشد، سفارش به کارخانه‌های مربوطه داده می‌شود و گروت را با قیمت مناسب در آنجا تهیه خواهد شد. گروت‌ها انواع مختلفی دارند که از مهم‌ترین انواع گروت می‌توان به گروت اپوکسی، گروت سیمانی یا پایه سیمانی، گروت‌های پلیمری و گروت‌های منبسط‌ کننده اشاره کرد. انتخاب نوع گروت مورد استفاده در هر موقعیت، بستگی به مطابقت و هم ‌زیستی گروت مورد نظر با دیگر مواد موجود دارد. با در نظر گرفتن این شرایط و ویژگی‌های مختلف هر نوع، گروت مورد نظر انتخاب می‌شود. خاصیت ویژه‌ی گروت، یعنی روانی بالا، باعث می‌شود تا تزریق گروت به قسمت‌های مختلف بتن و پر کردن تخلخل‌های آن تسهیل شود. در ادامه به بررسی مزایا و ویژگی های گروت می پردازیم .

 مهمترین مزایای گروت

یکی از مهمترین مزایای گروت این است که مکانی که در آن گروت ریخته می شود به طور کامل پر می شود . گروت ها به گونه ای طراحی شده اند که توان جذب نیروهای وارده و انتقال آن ها را به بخش زیرکار داشته باشند . بتن‌هایی که بر اثر آسیب دیدگی و ترک خوردگی در آن‌ها فضاهای خالی به وجود آمده است را می‌تواند با استفاده از گروت پایه سیمانی ترمیم کرد. البته باید توجه داشته باشید که گروت صرفاً فضای خالی را پر می‌کند و از نظر سازه‌ای، بتن را ترمیم نمی‌کند. بنا بر این زمانی از گروت استفاده می‌شود که ترک و آسیب دیدگی در حال پیشرفت نباشد و یا عامل آسیب دیدگی شناسایی شده و از بین رفته باشد.

 

ملات های گروت آماده

 

گروت منبسط شونده بر پایه سیمان

گروت سیمانی اصلاح شده با مواد پلیمری بسیار

گروت اپوکسی دوجزیی و یا سه جزیی

گروت آماده منبسط شونده

گروت سیمانی منبسط شونده با مقاومت اولیه و نهایی بالا و زودرس می باشد که بستگی به دمای آب و هوایی محیط و زمان مصرفی دارد . این نوع گروت به صورت پودر خشک بسته بندی شده آماده مصرف است و در هنگام ترکیب با آب، دارای خصوصیات انبساط حجمی دو مرحله است .

انبساط اولیه گروت MTOFLOW 600 زمانی اتفاق می افتد که پودر آن با آب ترکیب شود و به مدت 15 تا 30 دقیقه به طول می انجامد.

انبساط ثانویه بر اثر واکنش شیمیایی گیرش ملات است که یک یا دو روز بعد از اختلاط ملات آغاز می شود و به منظور حصول انبساط اولیه بهینه باید ملات را پس از اختلاط با آب سریعا مورد استفاده قرار داد . 

عملکردهای گروت

گروت باید قوام یافته و سیال باشد و نباید دچار جداشدگی آب و سنگدانه از هم شود و ته نشین نشود . گروت باید توان نگهداری آب ملات و سیمان را داشته باشد و باید در حداقل زمان به مقاومت مطلوبی برسد . برای بدست آوردن گروت درصد بهینه مواد چسباننده و افزودنی بتن و مصالح سنگی در چنین شرایطی از نظر تکنیکی تقریبا غیر ممکن خواهد بود و از نظر اقتصادی نیز کاملا غیر اقتصادی است. به همین دلیل است که از گروت مخلوط آماده ایده آلی برای گروت ریزی و گروت کاری استفاده می شود. این نوع گروت های مخلوط آماده تحت شرایط کنترل شده و فرموله شده و از پیش مخلوط شده در کارخانه بسته بندی می شوند. 

انواع گروت

در نظر داشته باشید گروت ها انواع مختلفی دارند از نوع G2 و G3 و G1 این محصولات مشخصات فنی متفاوتی نسبت به هم دارند و در جاها و در نوع های مختلف استفاده می شوند می توانید جهت بررسی و اطلاعات بیشتر در این زمینه و محصولات دیگر نیز از واحد فروش کلینیک بتن اطلاعات جدید را دریافت فرمایید.

گروت پلیمری

گروت اپوکسی

گروت سیمانی

گروت اپوکسی

گروت اپوکسی شکل پذیر، بدون حلال و مقاوم و دارای 3 جز می باشد .

  1. رزین اپوکسی ، 2. هاردنر بتن ، 3. عمل آورنده آمین و دانه بندی ویژه سیلیسی

 

که در هنگام مصرف کافیست این 3 جز با هم ترکیب شود، بعد از ترکیب شدن ملات به وجود آمده دارای خصوصیات زیر می باشد .

سخت شدن سریع که به دمای محیط بستگی دارد . ، قابلیت بالای چسبندگی به زیر کارهای معدنی و فولادی ، مقاومت در برابر ارتعاشات شدید ، سخت شدن بدون جمع شدگی، مقاومت بالا در برابر حملات مواد شیمیایی، مقاومت مکانیکی بسیار زیاد

 

جهت دریافت قیمت و همچنین نحوه خرید انواع گروت و دریافت مشاوره می توانید به وب سایت کلینیک بتن ایران مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن های زیر تماس حاصل نمایید .

www.clinicbeton.ir

021-45872

021-44604438

021-44464877

021-44549511



:: برچسب‌ها: گروت, انواع گروت, خرید گروت, گروت پایه سیمانی, گروت اپوکسی ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آبان 1397 | نظرات ()