نوشته شده توسط : rayka.design

عوامل موثر در جلب توجه افراد در دکوراسیون داخلی

امروزه هنر طراحی دکوراسیون داخلی در بین افراد اهمیت و جایگاه ویژه ای پیدا کرده است. مدیران، مسئولان و افراد زیادی به فکر زیباتر جلوه دادن محل کار و سکونت خود به کمک طراحی دکوراسیون داخلی هستند. برای انجام این کار، افراد با به کار بردن مبلمان، نورپردازی، کاغذ دیواری و ... به تغییر دکوراسیون محیط کار یا سکونت خود پرداخته و از یک محیط کوچک، بدون استفاده و بی روح فضایی بهینه، زیبا و جذاب به وجود می آورند. به گونه ای که افراد بتوانند ساعت ها در این مکان ها به فعالیت یا استراحت بپردازند. دکوراسیون داخلی علاوه بر این که به زیبا تر شدن محیط کمک می کند، اگر طبق اصول و مقررات و توسط فرد ماهر در این زمینه انجام شود، می تواند به بهینه سازی محیط نیز کمک کند. به گونه ای که در محیطی کوچک بتوان کار های بزرگ و مهمی انجام داد.

اجزای دکوراسیون داخلی

در طراحی دکوراسیون داخلی، طراحان می توانند از اجزای زیادی از قبیل نورپردازی، کاغذ دیواری، رنگ آمیزی، مبلمان، لوستر، پرده و ... استفاده کنند. هر کدام از این اجزا در محیط های مختلف کاربرد متفاوتی دارند. که طراحان با توجه به سلیقه، بودجه فرد متقاضی و فضا از وسایل مناسب استفاده می کنند. که البته باید توجه داشت که هر کدام از این اجزا تاثیر زیادی در طراحی دکوراسیون داخلی دارند. در طراحی دکوراسیون معمولا از سبک های مدرن استفاده بیشتری می شود. چیدمان اجزا باید به گونه ای باشند که سبب شلوغ شدن فضا و تاریکی زیاد نشوند. رنگ ها نقش بسیار مهمی در طراحی دکوراسیون داخلی دارند. به گونه ای که رنگ های سرد سبب آرامش و استراحت بهتر افراد می شوند و رنگ های گرم ضربان قلب، حرارت بدن و غیره را بالا خواهند برد. بهتر است که در طراحی دکوراسیون داخلی از ترکیب این دو نوع رنگ استفاده شود.

جهت مطالعه مقاله تاثیر دکوراسیون داخلی در استفاده مناسب از فضا به طور کامل می توانید به وب سایت رسمی غرفه سازی رایکا www.rayka.design مراجعه نمایید.

 



:: برچسب‌ها: دکوراسیون داخلی, اجزای دکوراسیون داخلی, دکوراسیون داخلی مدرن, طراحی دکوراسیون داخلی, هزینه دکوراسیون داخلی ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rayka.design

نکات مهم در طراحی غرفه نمایشگاهی

از نکات بسیار مهمی که در طراحی غرفه نمایشگاهی باید به آنها توجه ویژه‌ای داشت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. سعی کنید غرفه‌ای را که برای شرکت در نمایشگاه رزرو و تهیه می‌کنید از لحاظ موقعیت مکانی نمایشگاه در مکان مناسبی قرار داشته باشد و به نوعی در معرض دید باشد و مردم برای پیدا کردن غرفه نمایشگاهی شما با مشکل مواجه نشوند و میزان مساحت غرفه شما نیز متناسب با فعالیت و طرح‌های شما برای برپایی غرفه نمایشگاهی باشد تا در زمان اجرای طرح‌های خود با مشکل فضا مواجه نشوید.



نور یکی از مهمترین نکاتی است که در جلب مخاطب و مشتری تاثیری مستقیم دارد و از تاثیر مثبت آن در غرفه نمایشگاهی نمی‌توان غافل بود. سعی کنید با استفاده از نورپردازی و تجهیزات مدرنی که در این زمینه وجود دارد و افراد می توانند با اجاره تجهیزات نمایشگاهی تجهیزات را تهیه کنند نورپردازی است . نورپردازی غرفه نمایشگاهی خود را خاص و منحصر به فرد کنید و از نورهایی با طیف رنگی متفاوت استفاده کنید . دکوراسیون و ویترین غرفه شما باید مناسب با فعالیت شما طراحی شود و ویترین‌های غرفه نمایشگاهی به تنهایی گویای فعالیت شما باشد. سعی کنید از مدل‌های جدید و تنوع و نوآوری در طراحی ویترین غرفه خود استفاده کنید و بعد از جایگزینی لوازم و وسایل بر روی طبقه‌ها و ویترین نورپردازی مناسبی را بر روی آنها انجام دهید.

جهت مطالعه مقاله هر آنچه که برای ساخت غرفه نمایشگاهی نیاز دارید به طور کامل می توانید به وب سایت رسمی غرفه سازی رایکا www.rayka.design مراجعه نمایید.



:: برچسب‌ها: ساخت غرفه نمایشگاهی, قیمت ساخت غرفه نمایشگاهی, هزینه ساخت غرفه نمایشگاهی, غرفه سازی نمایشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rayka.design

دکوراسیون نمایشگاهی مدرن

انتخاب دکوراسیون نمایشگاهی مناسب و اصولی، می تواند زمینه شناخت این محصولات و خدمات را به نحوی مطلوب فراهم آورد. غرفه های نمایشگاهی مدرن، محل مناسبی برای عرضه و در معرض دید قرار دادن دستاوردها، خدمات و محصولات افراد، شرکت ها و یا ارگان های مختلف می باشد. در این مقاله، به نکاتی در مورد نحوه انتخاب دکوراسیون نمایشگاهی مدرن، اشاره خواهیم کرد تا با کمک آنها بتوانید در انتخاب و طراحی غرفه نمایشگاهی مناسب برای کار خود موفق عمل کنید.

دکوراسیون نمایشگاهی مدرن شما، باید با اهداف شما همخوانی داشته باشد.
اولین نکته ای که برای انتخاب یک دکوراسیون نمایشگاهی مدرن می بایست مورد توجه قرار گیرد، همخوانی کلی آن با اهداف شما می باشد. در واقع بسته به نوع محصول، خدمات و یا دستاوردهایی که قرار است در این نمایشگاه ارائه کنید، باید دکوراسیون غرفه نمایشگاهی خود را نیز متناسب با آنها انتخاب نمایید. عدم همخوانی و مطابقت دکوراسیون نمایشگاهی مدرن، با اهداف شما در جذب مشتری به صورت بصری و در یک نگاه، تاثیر مثبتی نخواهد داشت. بنابراین به عنوان اولین نکته، به این مورد توجه داشته باشید.

 

یکی دیگر از مواردی که در چگونگی طراحی دکوراسیون نمایشگاهی حائز اهمیت است، در نظر گرفتن رفاه حال مراجعه کنندگان و مشتریانی است که برای بازدید به غرفه نمایشگاهی شما سر می زنند. در واقع وقتی افراد وارد غرفه نمایشگاهی شما می شوند و فضای مناسبی که جهت نشستن آنها در نظر گرفته شده است را می بینند، احساس خوشایندی به آنها دست می دهد و صحبت ها و مطالب شما را با اشتیاق بیشتری گوش می دهند. بدین ترتیب با همین ترفند ساده، می توان ذهنیت مشتری را برای خرید و استقبال از محصولات و خدمات خود آماده نمود. به عبارتی با این شیوه، آرامش را به مشتری منتقل می کنید و در عوض توجه او را خواهید داشت.
علاوه بر آنچه در رابطه با طراحی و انتخاب دکوراسیون نمایشگاهی مدرن، بیان شد، باید به برخورداری غرفه سازی نمایشگاهی از امنیت نیز اشاره نمود. در انتها توصیه می شود برای داشتن یک طراحی غرفه نمایشگاهی مطلوب و ایده آل، از طراحان و متخصصین مجرب و ماهر در این زمینه کمک بگیرید تا بتوانید در رقابت با رقبای خود جهت فروش محصولات و خدمات خود موفق تر عمل نمایید و در این راه به موفقیت دست یابید.

جهت مطالعه مقاله چگونگی انتخاب دکوراسیون نمایشگاهی مدرن به صورت کامل می توانید به وب سایت رسمی غرفه سازی رایکا مراجعه نمایید.



:: برچسب‌ها: دکوراسیون نمایشگاهی, دکوراسیون نمایشگاهی مدرن, غرفه سازی نمایشگاهی, طراحی دکوراسیون نمایشگاهی, ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rayka.design

 

ترکیب رنگ در دکوراسیون داخلی

ترکیب رنگ  و رنگ آمیزی یکی از عواملی می باشد که می تواند نقش فوق العاده ای را در زیبایی دکوراسیون داخلی داشته باشد. امروزه با توجه به تاثیر دکوراسیون داخلی بر میزان فروش، تمامی افراد سعی بر آن دارند تا از مناسب ترین و گیراترین ترکیب رنگی در دکوراسیون داخلی خود استفاده نمایند. شما می توانید با استفاده از رنگ های روشن و منحصر به فرد مشتریان خود را ترغیب به خرید کنید. ترکیب رنگ یک مغازه اولین جلوه ای از مغازه شما می باشد که می تواند تاثیر مثبتی در ذهن افراد داشته باشد. شما می توانید با استفاده از ترکیب رنگ آمیزی مناسب در دکوراسیون مغازه اجناس خودتان را زیباتر نشان دهید همچنین با داشتن رنگ آمیزی خاص می توانید خود را از سایر رقبا متمایز کرده و مورد توجه مشتریان و مراجعه کنندگان بیشتری واقع شوید.

 

نور پردازی در دکوراسیون داخلی

از عوامل بسیار مهم و قابل بحث در تاثیر دکوراسیون داخلی بر میزان فروش می توان به نور پردازی اشاره کرد. شما می توانید با داشتن شیک ترین و اثر بخش ترین نور پردازی در طراحی دکوراسیون داخلی خود یکی از زیبا ترین دکوراسیون را داشته باشید که همین فاکتور نورپردازی می تواند در تاثیر دکوراسیون داخلی بر میزان فروش بسیار موثر واقع شود. استفاده از نور پردازی مناسب و همگون با اجناس قابل فروش شما، حس و انرژی مثبتی را بر روی مشتریان و مراجعه کنندگان خواهد داشت. برای مثال اگر شما دارای نمایشگاه خودرو، جواهرآلات و فرش فروشی می باشید به شما توصیه می شود که از روشنایی و نور بسیار زیادی در دکوراسیون داخلی خودتان استفاده کنید چرا که جلوه و زیبایی خاصی را به اجناس مغازه شما خواهد بخشید و نظر مشتریان را به سوی خود جذب خواهد کرد. همچنین اگر قصد دارید در نمایشگاه های داخلی حضور داشته باشید باید علاوه بر اینکه از یکی شرکت معتبر در زمینه غرفه سازی نمایشگاهی با قیمت مناسب، ساخت غرفه نمایشگاهی خود را بخواهید همچنین باید بر دکوراسیون نمایشگاهی خود نیز حساس باشید . این مقاله در مورد تاثیر دکوراسیون داخلی بر میزان فروش می باشد که سعی بر آن شده تا از مهم ترین فاکتورهای موثر بر دکوراسیون داخلی و تاثیر آن بر فروش توضیحاتی برای شما عزیزان داده شود. 

جهت مطالعه مقاله تاثیر دکوراسیون داخلی بر میزان فروش به صورت کامل می توانید به وب سایت رسمی غرفه سازی رایکا www.rayka.design مراجعه نمایید.



:: برچسب‌ها: دکوراسیون داخلی, غرفه سازی, دکوراسیون داخلی مدرن, دکوراسیون داخلی نمایشگاهی, هزینه دکوراسیون داخلی ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rayka.design

چگونه غرفه نمایشگاهی زیبا داشته باشیم

آیا غرفه نمایشگاهی زیبا در جذب مشتری و موفقیت تاثیر دارد؟ در هر نمایشگاهی که در ایام مختلف سال برگزار می‌شود شاهد وجود غرفه‌های زیادی هستیم که هر کدام از این غرفه‌های نمایشگاهی طراحی خاص خود را دارند. بعضی از غرفه‌ها بسیار ساده هستند و هیچ هنر و سلیقه‌ای در طراحی و چیدمان آنها به چشم نمی‌خورد و در برخی دیگر از غرفه‌ها شاهد غرفه نمایشگاهی زیبا هستیم که چشم هر بیننده‌ای را خیره کرده است و بازدید کننده را محو تماشای خود می‌کند و شما را مشتاق بازدید از آن غرفه نمایشگاهی می‌کند. حال این امکان وجود دارد که شاید غرفه نمایشگاهی زیبایی که شما را محو خود کرده است ارتباطی با نیاز و نحوه فعالیت شما نداشته باشد. اما زیبایی خیره کننده‌ آن یکی از عوامل بسیار مهم برای جذب مخاطب می‌باشد. در این مقاله سعی داریم از نقش طراحی زیبا و خلاقانه در نزدیکی به موفقیت سخن گفته و شما را بیشتر با این مقوله آشنا کنیم.
همان گونه که شما هم می دانید انسان ذاتا زیبا پسند است و تمایل به زیبایی دارد. و هر چیز زیبایی باعث جلب توجه می‌شود. اگر تصمیم دارید که در نمایشگاهی شرکت کنید و در پی رزرو و تهیه غرفه‌ ای در نمایشگاه برای ارائه محصولات و خدمات هستید حتما به طراحی غرفه نمایشگاهی خود اهمیت دهید. زیرا اگر بتوانید طراحی خاصی را انتخاب کنید که گویای فعالیت شما باشد و بتواند مشتری و مخاطب شما را جذب کند نیمی از موفقیت را در زمینه شناساندن محصول و خدمات شما که اولین هدف شما از شرکت در نمایشگاه می‌باشد را برداشته‌اید. برای طراحی غرفه نمایشگاهی زیبا باید به نکات مهم و ظریفی توجه د اشته باشید که اطلاعات مختصری در مورد این نکات در اختیار شما قرار می‌دهیم.

داشتن ایده خلاقانه برای دکوراسیون غرفه

اولین قدم در برپایی غرفه نمایشگاهی داشتن طرحی خاص برای غرفه می‌باشد. سعی کنید در طراحی غرفه نمایشگاهی از ایده‌هایی جدید و تازه استفاده کنید و خود را از قید و بند تفکرات مرسوم و معمول رها کنید. گاها با استفاده از لوازم و وسایلی بسیار ساده و شاید بلا استفاده می‌توان طرحی بسیار زیبا بوجود آورد که تصورش هم ممکن نبوده است. پس خلاقیت و نوآوری لازمه‌ طراحی غرفه نمایشگاهی زیبا می‌باشد.

جهت مطالعه مقاله اطلاعات مورد نیاز غرفه نمایشگاهی زیبا که باید بدانیم به صورت کامل می توانید به وب سایت رسمی غرفه سازی رایکا www.rayka.design مراجعه نمایید.



:: برچسب‌ها: غرفه نمایشگاهی, غرفه سازی نمایشگاهی, ساخت غرفه نمایشگاهی, طراحی غرفه نمایشگاهی, غرفه سازی نمایشگاهی در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rayka.design

شرکت غرفه سازی رایکا

آیا امکان اجاره تجهیزات نمایشگاهی توسط شرکت غرفه سازی رایکا وجود دارد؟ حتماً شما نیز از اهمیت تبلیغات در رونق کسب و کارآگاه بوده و می دانید که لازمه موفقیت در هر کاری داشتن تبلیغاتی گسترده و اصولی است. حال یکی از راه های تبلیغات شرکت در نمایشگاه‌ هایی است که در ایام مختلفی برگزار می‌شود. برای شرکت در نمایشگاه باید هزینه‌ های زیادی را بابت اجاره غرفه نمایشگاهی و تجهیزات و لوازم مورد نیاز برای غرفه پرداخت. برای اینکه بتوان در پرداخت هزینه‌های مرتبط با برپایی نمایشگاه صرفه جویی کرد می‌ توان از شرکت‌هایی که در زمینه اجاره تجهیزات نمایشگاهی و لوازم مورد نیاز غرفه‌های نمایشگاهی فعالیت دارند کمک گرفت. از معتبرترین این شرکت‌ها، شرکت غرفه سازی رایکا را می‌توان نام برد .غرفه سازی رایکا حدود یک دهه است که فعالیت خود را در زمینه طراحی دکوراسیون و غرفه سازی شروع کرده و نامی مطرح و پر آوازه در این زمینه می‌باشد. در این شرکت طراحی داخلی و غرفه ساز مهندسان و متخصصان زیادی با سابقه‌ای درخشان مشغول به فعالیت بوده و هدفی جز رضایت مشتریان و افزایش کیفیت کار  خود را ندارند. شما می‌توانید تمامی امور تبلیغاتی و طراحی دکوراسیون غرفه نمایشگاهی خود را به شرکت معتبر غرفه سازی رایکا سپرده و تمامی لوازم مورد نیاز برای غرفه خود را نیز از گروه غرفه سازی رایکا تهیه کنید . 

جهت مطالعه مقاله اطلاعات لازم درمورد تهیه و اجاره تجهیزات غرفه نمایشگاهی توسط رایکا می توانید به وب سایت رسمی غرفه سازی رایکا www.rayka.design مراجعه نمایید.



:: برچسب‌ها: اجاره تجهیزات نمایشگاهی, غرفه سازی نمایشگاهی, ساخت غرفه نمایشگاهی, قیمت غرفه سازی نمایشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rayka.design

طراحی غرفه نمایشگاهی چیست؟

 

در دنیایی که از حرکت باز نمی‌ایستد همه مردم به دنبال فروش کالاهای خود و کسب درآمد هستند، یکی از راه‌ های تبلیغات طراحی غرفه نمایشگاهی می‌باشد. اگر شما نیز ارائه دهنده کالاها یا خدمات به خصوصی هستید می‌توانید در این نمایشگاه‌ها شرکت کنید. اما باید توجه داشته باشید که تنها شرکت کردن در این نمایشگاه‌ ها کافی نیست و علاوه بر آن شما باید بتوانید با حضور در نمایشگاه نظر مخاطبین را جذب کنید. برای آنکه با حضور در نمایشگاه به موفقیت برسید باید به طراحی غرفه نمایشگاهی خود دقت داشته باشید و برخی از اصول اولیه را که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم رعایت کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا همه‌ی آنچه را که لازم است برای موفقیت با طراحی غرفه بدانید بیاموزید. هر ساله در سطوح بین المللی و در داخل کشور نمایشگاه‌هایی در تمامی زمینه‌ها برگذار می‌شود. این نمایشگاه‌ها برای آشنایی هر چه بیشتر مردم با مشاغل و خدمات و محصولاتی که ارائه می‌کنند برگذار می‌شود. شرکت‌های بزرگ و یا حتی نوپا در این نمایشگاه‌ها شرکت می‌کنند و غرفه‌های نمایشگاهی را اجاره می‌کنند تا محصولات خود را تبلیغ کنند و به فروش برسانند. حال که با مفهوم غرفه نمایشگاهی آشنا شدیم به بررسی نقش غرفه‌ی نمایشگاهی در موفقیت می‌پردازیم.

 

اهمیت طراحی غرفه نمایشگاهی

غرفه نمایشگاهی یکی از بهترین راه‌هایی است که شما می‌توانید در آن به تبلیغ محصولات خود بپردازید و تمامی محصولات خود را در این نمایشگاه‌ها معرفی کنید غرفه نمایشگاهی به منظور معرفی و بررسی فعالیت های سالیانه هر شرکت و برند صورت می‌گیرد. در این نمایشگاه‌ها هر ساله شرکت‌های بسیاری حضور پیدا می‌کنند و شما باید بتوانید در این میزان ازدحام توجه مخاطبین خود را جلب کنید و آن‌ها را به مشتریان خود تبدیل کنید. ظاهر غرفه نمایشگاهی از مهم‌ترین عواملی است که می‌تواند نظر مشتریان را به سمت غرفه شما جلب کند به همین دلیل شما می‌توانید برای طراحی منحصر به فرد غرفه نمایشگاهی خود از شرکت‌های متخصص در این زمینه کمک بگیرید و یا با صرف زمان و مطالعه در رابطه با شیوه‌ی طراحی غرفه نمایشگاهی و اصول مبانی طراحی غرفه‌ها به صورت شخصی به طراحی غرفه نمایشگاهی خود بپردازید.

جهت مطالعه مقاله رعایت اصول لازم برای رسیدن به موفقیت با طراحی غرفه نمایشگاهی به صورت کامل می توانید به وب سایت رسمی غرفه سازی رایکا www.rayka.design مراجعه نمایید.



:: برچسب‌ها: طراحی غرفه نمایشگاهی, اجرای غرفه نمایشگاهی, غرفه سازی نمایشگاهی, ساخت غرفه نمایشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rayka.design

هر آنچه که باید در مورد غرفه سازی نمایشگاهی بدانید

یک غرفه نمایشگاهی خوب باید به گونه ای طراحی شود که بتواند محصول را به خوبی به بازدید کننده معرفی میکند.  با توجه به طرح انتخاب شده هزینه غرفه سازی نمایشگاهی متفاوت خواهد بود. رویدادهای نمایشگاهی موقعیت خوبی است که یک شرکت بتواند محصولات خود را بهتر معرفی کند. برای همین منظور غرفه نمایشگاهی می تواند عامل مهمی در جذب بیننده باشد.

 

متریال و قیمت غرفه سازی نمایشگاهی

جنس متریالی که در غرفه سازی استفاده می شود دارای تنوع بالایی است. همچنین جنس متریال انتخاب شده تأثیر مهمی در هزینه غرفه سازی نمایشگاهی دارد. معمولا در ایران متریال انتخاب شده برای غرفه سازی بیشتر از جنس نئوپان می باشد. دیگر متریال های به کار برده شده برای غرفه سازی نمایشگاه های گلاس و ام دی اف هستند. دیگر عامل مهم در هزینه ساخت غرفه نمایشگاهی ابعاد به کار برده شده در غرفه هستند. معمولا هر چه ابعاد غرفه کوچکتر باشد قیمت تمام شده در غرفه سازی بیشتر خواهد بود.

 

جهت مطالعه مقاله تعرفه و هزینه غرفه سازی نمایشگاهی بر چه اساس مشخص می شود به صورت کامل می توانید به وب سایت رسمی غرفه سازی رایکا مراجعه نمایید.



:: برچسب‌ها: غرفه سازی نمایشگاهی, ساخت غرفه نمایشگاهی, قیمت غرفه سازی نمایشگاهی, هزینه ساخت غرفه نمایشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 دی 1397 | نظرات ()