ایده های خلاقانه طراحی غرفه در غرفه سازی نمایشگاه
نوشته شده توسط : rayka.design

غرفه نمایشگاهی که ابزاری قدرتمند است، از برنامه ریزی دقیق شرکت کننده و ایده خلاق طراح که به منزله یک ویترین است برای نمایش انواع فعالیت ها و تکنیک های فروش به کلامی دیگر، غرفه نمایشگاهی یک تصویر چند بعدی از پیام های بازاریابی فروش است نشات می گیرد .

غرفه نمایشگاهی را مجموعه ای از سازه های فیزیکی تشکیل نمیدهد بلکه به عنوان واسطه ای یکپارچه از ویژگی های فیزیکی خود به منظور ایجاد فرصتهای فروش محصولات و خدمات استفاده می کند . غرفه به عنوان یک تصویری روشن از شرکت کننده برای دامنه وسیعی از مخاطبان است .

غرفه سازی نمایشگاهی در واقع به معنای ایجاد یک فضای محدود فروشگاهی بری مدت زمان موقت است .در حال حاظر غرفه سازی به حوزه علم طراحی و دکوراتیو وارد شده اند و آن را به امری پیچیده تبدیل کرده است .

به شکلی که به عنوان یک عنصری زیبا به جزء جدایی ناپذیر از غرفه های نمایشگاهی تبدیل شده است . به عنوان مثال در سازه های مدولار هشت پر و اسپیس فریم ها به عنوان گامی نوین در صنعت طراحی و دکوراتیو غرفه سازی استفاده می شود .

غرفه نمایشگاهی باید بتواند نیازهای بازاریابی و برندینگ شرکت ها را برآورده سازد . بنابراین شاخصه زیبایی و جذابیت از مهمترین ویژگی های غرفه ها به شمار می روند که در زمان طراحی باید به آن توجه ویژه شود .

غرفه انبار نیست :

طراحی غرفه به عنوان چیزی فراتر از پر کردن فضا با اشیای موجود در انبار سازمان است . بسیاری از کارفرمایان در آخرین لحظاتی که باید به نمایشگاه بروند از واحد خدمات یا روابط عمومی می خواهند چیزهایی را برای بردن به نمایشگاه آماده کنند . بنابراین غرفه ها بسیاری از غرفه های نمایشگاهی بیشتر به انبار شرکتها و سازمان ها شباهت دارند تا یک اثر هنری .

 

غرفه اثر هنری است   

غرفه می‍تواند محل تجلی هنری طراح و نشان دهنده سطح دانش و بینش فرهنگی هنری و سلیقه وی باشد. غرفه لباس کارفرماست و طراح موظف است بهترین طرح دوخت را برای آن ارائه دهد.

 طراحی غرفه ، تخصص است  

نجارها، آهنگرها، نقشه‌کش‍ها، معماران، طراحان داخلی، طراحان صنعتی، طراحان‌ صحنه و لباس، طراحان گرافیک و گاه مهندسان عمران و کامپیوتر، همه خود را در زمینه طراحی غرفه نمایشگاهی جامع و مانع می‍دانند در حالی که طراحی غرفه خود می‌تواند یک رشته مستقل باشد.





:: برچسب‌ها: طراحی غرفه نمایشگاهی, غرفه سازی نمایشگاهی, اجاره تجهیزات نمایشگاهی, ساخت غرفه نمایشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 خرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: